Παρασκευή 25 Ιουλίου 2014

New born man !

Ουφ !Καλησπέρα κορίτσια ! Με την ψυχή στο  στόμα και τελευταία ίσως και καταϊδρωμένη έφτιαξα κι εγώ μια σύνθεση με το νεογέννητο γιό μου , για το  Scrap N Pieces challege blog , με θέμα τους άνδρες . Όχι τίποτα άλλο , αλλά κάτι πήρε το αυτί μου για μια βρεγμένη σανίδα  , και επειδή το κορμάκι μου δεν αντέχει τίποτα άλλο με τόσο ξενύχτι και πάμπερ , είπα να φτιάξω κάτι για το καλό ! Μια σύνθεση λοιπόν ( η 4η μου για την ακρίβεια ) με το μόλις 3 ημερών στη φωτό αντράκι μου . Λίγο απ' όλα έβαλα και λέρωσα τα χεράκια μου όσο προλάβαινα . Mist , gesso , modelling paste ,  σφραγιδούλες  , distress inks , embossing  ότι έβρισκα τέλως πάντων μπροστά μου . Καλό μου έκανε βέβαια γιατί ξέδωσα λιγάκι απο τα μωρά .Και βουαλά . . .


 Μερικά κοντινά . . .




Αυτά προς στιγμήν . . . Φιλάκια σε όλες σας και καλές διακοπές σε όσες απουσίασαν αυτό το μήνα  κάνοντας τις διακοπές τους.

9 σχόλια:

  1. Πωπω ένας κουκλαρος!!!!!Απίθανη σύνθεση Ειρήνη!!!!!!Ωραίο χρώμα και ωραίες τεχνικές!!!!Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ Ειρήνη μου τι ωραία φωτό!!! Men like you μωρέ τριών ημερών αντράκι!!! Η σύνθεσή σου είναι πολύ όμορφη Ειρήνη μου, μπορεί να έτρεξες αλλά άξιζε τον κόπο! Όσο για τη σανίδα μη φοβάσαι, εσένα θα σε δέρνουμε μετά το πρώτο τρίμηνο με το μωρό. Μέχρι τότε μακάρι να προλαβαίνεις να δημιουργείς αλλά όσο θυμάμαι το πρώτο τρίμηνο με τα παιδιά μου... καλό κουράγιο και αντοχές κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειρήνη μου είναι ένας κούκλος ο μικρούλης σας...να σας ζήσει γλυκιά μου, πάντα γερός και τυχερός να είναι! Όσο για την σύνθεση, δεν έχω λόγια...αν αυτό είναι απποτελέσμα του δεν προλαβαίνω, έβαλα ότι βρήκα μπροστά μου ανυπομονώ για το , κάποια στιγμή!χιχι!, έιμαι χαλαρή και το απολαμβάνω! Πολλά πολλά μπράβο και ευχαριστούμε για την συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχουυυυ τι όμορφος ο μπέμπης σου !!!! Να τον χαίρεσαι κοριτσάκι μου !! Και μην ακούς τις απειλές της Αμαλίας ... αυτή η σανίδα δεν έχει δείρει καμία ακόμα, την έχουμε γλυτώσει !!! Εγω απορώ πραγματικά πως είχες το κουράγιο να καθήσεις και να φτιάξεις σελίδα με τόσο μικρό μωρό, εγώ απο τα ξενύχτια ήμουν εντελώς αποσυντονισμένη, ζόμπι σκέτο !! Και είναι και πανέμορφη η σύνθεση δηλαδή, μπράβο και ξανα μπράβο !! Και layering, και πάστα και όμορφες διακοσμήσεις, τίποτα δεν του λείπει!! Να σαι καλά Ειρήνη, ευχαριστούμε πολύ για τη συμμετοχή σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ ψυχή μου! Τριών ημερών κούκλος! Ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας με το απίθανο αντράκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κορίτσια μου σας ευχαριστώ για τις ευχές σας και εσείς να χαιρεστε τα παιδάκια σας , γιατι είναι ότι πιο όμορφο και πολύτιμο υπάρχει στη ζωή του ανθρώπου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να σου ζήσει ο κούκλος Ειρήνη μου!!!καταπληκτική σύνθεση και φοβερή φωτο!!!χρειάζεται λίγο λέρωμα στα χέρια...κάνει καλό στα υπόλοιπα καθημερινά λερώματα...χαχα....ευχομαι πάντα να βρίσκεις εστω και πεταχτά χρόνο να δημιουργεις τόσο όμορφες σελίδες!!!σε ευχαριστουμ πολύ για τη συμμετοχή σου στο SNP!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. What a gorgeous layout!! The picture is so sweet and adorable!! I love the design and all of the details!! It looks fabulous!! Have a great day :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Eιρηνη μου καταρχην να χαιρεσαι το αντρακι σου!!!ειναι κουκλος!!!η δε σελιδα τελεια!!!!!τωρα επεστρεψα κι εγω απο τους δικους μου και ειπα να κανω μια βολτα!!!φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας με κάνουν ... καλύτερη !Ευχαριστώ για το χρόνο σας .

Your sweet commets, makes my day...Thank you for your time !